Benzer bir durumu yaşayan birisi olarak ağlayarak okudum, seni çok iyi anlıyorum ben 11 ay oldu yaşayalı. Unutmuyorsun ama acısına alışıyorsun. Allahımdan sana sabır diliyorum, geçecek bu halin hafifleyecek cennet kapısında evladın seni bekliyor olacak inşallah.