Tugce38 yavrukelebekk bende bekliyim son 4 kaldı folikasit doktor geldinde onegaya başlıycaz dedi carsamba günü gidcem napcaklar bakalım
yavrukelebekk Mervenrtprk baya uzun olmuş bende sormayı unuttum pazartesi tekrar gideceğim artık, teşekkürler 😊
Nuray23 Ben 12 dedim mi biraktim 😊 doktor da birakabilirsin dedi. Simdi demir ilaci iciyorum d vitamini iciyorum. Bide tiroidim var tiroid ilacimi kullaniyorum o kadar. 15.haftama giriyorum bu gece itibari ile cok sukur.🤗
Mervenrtprk yavrukelebekk bir haftalıkken kan alacaklardı bizim kız naptı etti aldırmadı kanı daha minicik 😁 hemşire sen folik asiti fazla kaçırmışsın dedi evet ya 9 ay kullandım dedim şok olmuştu 🤣🤣
mavilibisey 12.haftada bırakmak gerekiyor. Belki doktorunuz söylemeyi unutmuştur. Ben hatırlattım. Multivitamine başlattı.