Btl95 Hayırlı akşamlar kızlar Bir şey soracaktım Medicalpark Pendik hastanesine gidiyorum ama Doğum ücreti olarak 5 bin istediler bize biraz fazla geldi ücret olarak sizlerde fiyatlar ne durum ?
ArasMom34 Btl95 bende ilk oraya gidiyordum özel sigortam olmadığı için oranın fiyatları banada pahalı geldi medipol pendiğe geçtim doğumumu orada yaptım çok memnun kaldım normal doğum 2250 sezaryan 3000 muayene ücreti 125 nst 36
haziranin25i Btl95 İstanbul Kartal Avicenna Umut Hastanesi ne gidiyorum. Normal doğum 2200 zorunlu sezeryan 2300 isteğe bağlı sezeryan 3000 TL
Busraveminisi1 Btl95 daha bugün pendik medical park fiyat alma bölümüne sorduk 5800 dedi normal doğum siz ne zaman sordunuz 🤔
Btl95 ArasMom34 Muayene ücretleri de pahalı geldi benim de özel sigortam yok hangi doktora gittiniz peki Medipol hastanesinde ?
ArasMom34 Btl95 220 tl ödüyordum muayene orada 😊 medipolde saadet ünsala gidiyorum gerçekten harika bir doktor tek sorun çok iyi olduğu için en yoğun gebe kabalığı onun kapısının önü oluyor
Btl95 Teşekkür ederim 😊 Sanırım bende hastane ve doktor değiştireceğim Medicalpark gerçekten pahalı 😊
Btl95 Busraveminisi1 Aaa gerçekten mi bizde geçen ay sorduk kontrol için gittiğimiz de eşim fiyat alma bölümüyle konuşmuş 5000 demişler
Btl95 Busraveminisi1 Git gide fiyatlar artıyor sanırım kesin hastane ve doktor değiştirmem lazım Diğer hastanelere göre çok pahalı
Busraveminisi1 Btl95 daha bir de eşime demişler ki yılbaşında yine zam olacak bizim doğum da ocakta bekleniyor dedik fiyat alalım anlaşma yapılıyorsa yapalım zam gelmeden dedik ama izin vermediler doğum anı yapılıyor dediler
Btl95 Busraveminisi1 Hmm anladım Benimde doğumum hayırlısı ile Mart gibi olacak fiyat o zamana kadar kim bilir kaç olur sürekli zam yapıyorlar sanırım
Hilal26 Eskisehir acibademe gidiyorum muayene 225 tl doğum 7000 tl sadece muayeneye gidiyorum doktorumdan çok memnunum doğumu karşılayamam çok pahali