Meraba hanımlar ben 29 haftalık hamileyim geçen gün 2. Doz tetanozumu vurdurmak için sağlık ocağına gittim hemşire de eğer açsan kan alalım bi de değerlerine bakalım istersen dedi. Ben de olur dedim. Neyse Demir eksikliğim çıktı ona okey hapımı birden günde ikiye çıkardı doktorum. Ama TSH yüksek çıktı normal değerleri 0.20-4.20 arası yazıyo benimki 4.30 olarak yüksek çıkmış. Doktoruma mesaj attım kan tahlili yaptırdım sonuçlar böyle böyle vs diye hafta içi çağırdı bide gel ben TSH ına bakayım dedi haftay gidicem ama merak ediyorum başına böyle bişey gelen var mı yüksekliği neden olur, ve yüksek olunca bebeğe ne gibi etkisi olur çok kötü bişey mi vs başına gelen varsa bilgilendirirse sevinirim biraz korktum çünkü 😔