Selam kızlar ilk olarak evlendiğimin 2..haftasinda olmak üzere belli aralıklarla kendini tekrarlayan ve son 1 aydır iki kere tekrar eden vajinal şişlik yaşıyorum. Daha önce bartholin olabilir dendi kendi.kendine evde patladı geçti.ama bu ay yaşadıklarım daha farklı, 15 gün önce oldu kendi.kendine indi..simdi yine şişti ama öyle ki idrarımı yaparken bile zorlanıyorum ve sol kasığımda da bir sertlik var.. dokundukça açıyor. Benzerlerini belki yaşayanlar vardır, neler yaptınız bartholin dışında başka birşey olabilir mi?