Merhaba 25 yaşındayım bugün erken menopozdan şüphelendi doktorum amh sonucunu bekliyoruz. Sonuçlara bakarak yüksek ihtimalle erken menopoz ama tıbbi genetiğe gitmeni öneririm dedi olduğum sehirde yokmuş başka şehire gideceğim mecburen ama ücretli mi masraflı bişey mi bilgim yok. Bilgisi olan yazabilir mi?