Yaseminsrvt ben günde bir pakete yakın içen birisıyım ama hamile oldugumu ögremdigim andan itibaren kestim attım kafamda bitirdim, ona bunu yapmaya hakkım yok haftalar geçtikçe yemek yıyınce bebek nasıl oynuyor , sigara zehirinde öyle bebeğe geçcek işte , hiç birşey bebeğinden önemli değil kimseden bu konuda teselli isteme kaldir at sonra içiyorsan iç ama bunu ona yapma sen annesisn ilk başta sen zehirlersen onu baskaları ne yapmaz lütfen günah ve yazık bitir kafanda tatlım kusura bakma bunlari yazdığım için