Hamdolsun banada nasip oldu dogum hikayeleri etiketini secmek 😍
Güzel anneler benim hayatımda 07.05.2018 de değişti🤗 güzel rahat bir hamilelik sürecim oldu Allah ın izniyle ve 39. Haftada catı muayenemde çok dar oldugu icin sezaryen e karar verildi basından beri prenses normal doğum cok istememe ragmen, yani cuma kontrol diye gittim 7 sine Pazartesi ye gün alındı. O hafta sonu hemen esimin ailesi geldi başka şehirde onlar, benim ailemle zaten aynı şehirdeyiz. Tabi ben cok heyecanlıyım pazar gecesi neredeyse hic uyuyamadım😬 sabah oldu hepimiz üc aile dokuzbucukta hastanede olduk, esim be teyzem odamı süslediler, misafirler sağlık calısanları doktorum icin ikramlıklar vs hazırladı annem masaya. bana damar yolu acıldı saat 12 de sedye geldi☺ Herkes heyecanlı ben duygusal aglıyorum sessizce yaş süzülüyor sadece gülüyorum ama.cıktık ameliyathaneye el salladım herkese🤲🏻Dualarla yolladılar. İcerisi soguk baya,ama calısanlarda bi okadar sıcaktı. Gayet rahatlar neseliler müzik calıyordu. Sana her asamada bilgi verecez rahat ol dediler beni hazırladılar anestezi doktoru belime spinal igneyi yaptı sinek ısırığı gibi bisey, korkmayın, sonra bana ayaklarını kaldır dediler kaldıramadım karnımı uyardılar his yok basladılar 🤗bu aradada her ani bana anlatıyor basımdaki, suan böyle olacak sunu yapıyorlar falan. tabi dokunusları hissediyorsunuz ama acı yok😊 ama inanın hissetmeniz dahi hosunuza gidecek o an ne asamada olduklarını merak ediyosunuz,teknisyen bana simdi bebegini cıkaracaklar foto istermisin cekip sana atayım dedi cok isterim dedim. Vee o an odaklandım bi su sesi duydum sanırım kesemi patlattılar dedim icimden, saati sordum 12:34 dediler, ardından o dünyamı değiştiren ilk nefes ve ilk nefesin verdiği ciğerinin acısıyla bebeğimin aglama sesi 💕 bende sevinçten aglamaya basladım, o sırada da gökselin şarkısı calıyor
Bugün yudum yudum içtim seni..........
Denize bıraksam kendimi
Kumlara uzatsam gölgeni
Havada umut, ruhum firar
Güneşte kurutsam kalbimi
Anestezi teknisyeni foto cekiyor doktorum bebeğimi azıcık gösterip hemşireye verdi bakımı yapıldı ve geri getirdi,,,. ilk dokunuşşş,,, bebegimin yanağını yanağıma dayadı hemsire ,bebeğim ağlıyordu hoşgeldin annecim dediğim an ağlama tonu sakinleşti o an sesime aşina olduğunu gerçekten anladım ❣korkudan cabalarken burnumu yakaladı eliyle sıkıca tuttu hemsire agzını yüzünü bana dayadı iyice öptüm Allah ım bu duygu nasıl anlatılır ki sen ne kadar büyüksün resmen dünyaya geliş Allah ın verdiği bi mucize,tabi bu anların üst üste bi sürü fotosunu cekmişler sagolsunlar attılar bana.sonra götürdüler tabi bebeğimi bizi bekleyenlerle buluşturmaya ben ardından bakakaldım.bi 20 dakika daha kaldım diyebilirim bebegimden sonra.cıktım herkesin yüzü gülüyor eşim im gözleri parlıyor ayyyy gösterdilermi betül bebeğiniz cok tatlı Falan diyor herkes 😁 yatağıma aldılar, Baktım solumda bebeğim uyuyor uzun uzun baktım bu mucize benimmi diye💕 Rabb’im bana güzel bi emaneti hamdolsun.
Benim hikayemde bu canlar. Odama gelince ilk saatler iyiydim uyuşuktum beş altı saat sonra agrılar başladı iğne etkisi gecince, o kısım zordu agrı kesici yapılana kadar. ama bırakmadım kendimi ilk ayağa kalkış zordu ama yinede baya yürüdüm kendimi zorladm cabuk iyileşmek icin, ağrı kesici yapılınca iyi oluyor zaten bi süre götürüyor sonra yine agrı ama dayanıyosunuz gitgide.bende baş agrısı hic olmadı şükür.ertesi sabah eve cıktık şükür hersey yolunda cok yatmadım ben ayaklandım,gögüs uclarım olmadığı icin suan o konuda zorlanıyorum cabalıyorum yara ve yarık oldular ama kıvranarak da olsa emzirmek güzel bi duygu pes etmek yok insallah😍😘 hepinize ameliyat esnasında toplu dua ettim , Rabb’im herkese güzel doğumlar saglıkla kavuşmalar nasip eylesin, bende sizden sürecimin güzelliklerle devam etmesi icin dua bekliyorum💞