Merhaba
Burdan sezeryan olmak zorunda kalanlardan biri olarak forumdaki yazıları okudukça korkuyorum herkes normal doğum yapamama nedeniyle kahroluyor yada sezeryan la ilgili kötü şeyler yazıyor bende haftaya sezeryan olacağım ama korkmuyorum ne yapalım bizim için de hayırlısı buymuş diyorum ama insan ister istemez buradaki yazılardan olumsuz yönde etkileniyor.