Dilek07 Merhaba, haftamız değişip duruyor. Direkt haftamız şu günümüz şu diyemiyorum. Tam net diyebiliyor musunuz, genel olarak mı takip ediyorsunuz?
Kibarbaby Dilek07 elbetteki kimse net bilemez. Herkesde bi iki gün oynaya bilir canım. Doktorun neyi diyosa onu baz al
Dilek07 Kibarbaby Bir hafta önce 34'dü mesela, bir hafta sonra adete göre 33, kafası 34-35 falan önde diyor. Karışıp kalıyor. En son çıkanı mı baz almak gerekiyor her seferinde 🤔
Esesli Dilek07 ben hep son adet tarihim neyse ona göre söylüyorum. Çünkü bi gittiğim de 5-6 gün geride çıkıyor bı gittimde 2-3 gün ileride. Aynı hafta başı göbek çevresi bile aynı haftayı veremiyor ki o yüzden sat a göre söylemek
Kibarbaby Dilek07 benimde en son gittiğimde iki gün tarih söyledi misal ama ben değiştirmedim kendi takibimi çünkü belli olmuyoki bebek hep değişik pozisyonda duruyo ölçümü nekadar doğru olabilir