Oznurcakir Mormenekse34 canım bende gonal f başladım ptesiye kadar ignemi vurulacam yanliz adetimin 5. Günü ve ilk kez bu yoğunlukta kanamam oldu normalde durulanmam gerekiyor sende de öyle oldu mi agridan aglamisim o derece 🥴
Mormenekse34 Oznurcakir agri her ay yasadigim icin farketmedim ayni yogunlukta gecti, reglin 4.gunu baslamistm zaten ertesi gun btti reglim
sabr_sukur_dua Gamzeli12 oyy MaşaAllah ne guzel bizlerede dua et canim 🥰🐣 bende femara ile asilama yapilacak bu ilac hakkinda bilgin var mi acaba bende igne istedim ama doktorum ilk ilac onerdi
Gamzeli12 sabr_sukur_dua yok cnm ben daha once klomen kulnarak hanile kaldım ama bos gebelikdi kürtaj oldum sonra tekrar devam ettım klomene ama olmadı aşılamaya gectık ama oncesinde gonal f kullandım rabbim isdeyen herkese saglıklı hayırlı evlatlar nasıp etsın inşallah hamile olanlarda sag saglım kucagımıza almak nasıp olsun cok güzel duyguymuş gercektende doktor kontrolune girmek için sabırsızlanıyorum darısı sizin başınıza cnm 🌸😊😊🥰
sabr_sukur_dua Gamzeli12 Amin canim teşekkür ediyorum Rabbim senin ve tum hmile annelerin saglikla bebislerinizi kucaginiza almanizi nasip etsin 🥰🥰
Eminecengilukuslu Aşılamanız oldu mu doktorunuz neler söyledi ilaç verdi mi benimde bugün aşılamam oldu da
Mormenekse34 Eminecengilukuslu bugun asilama oldu, 2 olgun yumurta var, digerleri kucuk nasip bakalim Progestan, coraspin ve folik asit icin ilac verdi, gun asiri iliski onerdi Sizde durum nasil
Eminecengilukuslu Mormenekse34 benimde oldu progestan folik ait sadece benim daha önceki kontrolde 3 yumurta vardı dün ovitrelle çatlatma iğnesi yapıldı buhün baktığında biri çatlamış tı yumurtanın ikisi duruyordu klasik aşılama mu mikroçip aşılama mı oldu sizin benim mikroçip yapıldı
Oznurcakir Mormenekse34 aşılama oldun mu canım hadi hayırlısı insallah. Bende kontrole gittim sağda 3 yumurtam oluşmuş yanlış tam olarak gelişmemiş 10cm gibi . Tekrar gonal F 900 yazdı onu kullanacam🥴
Mormenekse34 Eminecengilukuslu klasik oldu, ovitrelleyi ctesi gece yaptim ben de Insallah hakkimizda hayirlisi olur🤲
Eminecengilukuslu Mormenekse34 bana da yarından itibaren rutine dönebilirsiniz demişti 😔hayırlısıyla bizde güzel haberleri çift çizgileri görelim inşallah
Milos35 Arkadaslar bana da dun aksam asilama yapildi. Bugun iliski onerdi doktor. Dun kanama oldu birZ normal mi? Sizlerde de oldu mu? asilamasi tutan kimler var ❤️ Asilamadan kac gun sonra ogrendiniz
Eminecengilukuslu Milos35 bende olmadı dokuzuncu günü kanda baktırmamı istedi doktor ilk kez denedim bilmiyorum sonrası nasıl olur
sabr_sukur_dua Milos35 Canim bende femara basladim asilama yaptiracagim sen smrnadami asilama yaptirdin umarim saglikli hayirli bebisler nasip etsin Rabbim bizlere bu asilama ile 🥰🥰
Eminecengilukuslu sabr_sukur_dua dediğinizi tam olarak anlayamadım ama ilacı soruyorsanız ben sadece klomen kullandım birde çatlatma iğnesi oldum. Amin Rabbim nasip etsin bizlerede tüm isteyenlere de
Milos35 sabr_sukur_dua yok ben özel bir klinikte yaptırdım hastanede değil aşlah hepimize nasip etsin bu ay inşallah ❤️