Tugba1213 36 haftalik bebeğimin kilosu 2850 gr sizce iyimi doktor haftasına göre iyi dedi 35 hfalikken de aynı kiloydu 1 hafta içinde hiç kilo almamış sizce alırmı nasil
ecembugra53 Tugba1213 canım cok normal gayet iyi 😊 alır son haftalarda alıyor bebekler zaten bazen yanlış ölçüm olabiliyor canm
Ozdenkekec Tugba1213 35+ 2yle uyumlu kilosu benim 37+3 olmasına rağmen 2 hafta geri yani ama dr hiç önemsemedi bunu 🤷🏻♀️
Srzrk Tugba1213 Ben de bugün gittim 37+5 te 3 kg dedi. Ancak 36+5 te 2850 idi. Bugün ölçtü 2900 dedi. Aa çok az almış falan dedim. Karnı nefes aldıkça kasılıyor dedi. Tekrar ölçtü 3 kg çıktı. Ölçümler çok güven vermiyor galiba 😑 minyon olacak ama kızım öyle görünüyor 😊 Sağlıklı olsunlar da 🙏
Ozdenkekec Canım 36 da 2595 kilo dedi bugün gittim 37+3 yine aynı 2598 dedi üzüldüm hiç almamış ama dr genetik minyon felan dedi bide o ölçtükleri aletin milim oynaması bile farkediyormuş ama insan ister istemez bi üzülüyor
cigdemoktav Ben 34+3 de 2350 demişti doktor , ben minyonum bebekte çok kilolu olmazmış bu yüzden her insan kendi bünyesine göre doğururmuş 😌
1yildirim 36 hafta 2663 kilo idi. Normal olduğunu söyledi 😊 sen minyon kadınsın bebeğin de senin gibi olacak, iri bir bebek olmayacak, yapısal dedi. 😅
eayd1n Tugba1213 Gayet iyi bence de. Dün gittik biz de kontrole, 36+2 ydi dün, kilosu da 2835 çıktı. Ultrason ölçümlerinde sapmalar olabiliyor. Önemli olan sağlıklı, gelişiminin iyi olması.