FatmaSagir canım bence çok gerekli benim ilk hafta sütüm gelmedi bebekte uykudan uyanmıyordu sağa sağa damla damla getirdim hem uçları çıktı göğüslerimin o şekilde hemde her gün birden fazla kez sağmaya çalıştığım için kanalları uyardım her geçen gün dahada arttı şu an var sütüm çok şükür sütün olursa da gerekli bebek doyduktan sonra memeni boşaltamayan sütün akıyor hep sağıp dolaba atarsın en azından ben lansinoh manuel el pompası almıştım ama elektrikli alsaydım keşke dedim çok yoruyor manuel