kubrayylmz ben de ikea modeli düsünmüstüm aslında 2. eller daha da uygun olacaktı ama bu modeli gördüğmde cok beğenmiştim ama tabi pahalı die almadık hem de bebek icin fazla olacaktı, fakat kızım premature olunca 1.5 yasına kadar beklemis olduk, aldıımız da 9 yasa kadar kullanabilir sekilde bi oda ve çok kaliteli zaten, büyükbabası da destekledi sükür🙏🏻