Kızlar çok şükür bende doğurdum💪🏼
39+3 ile gece yatağıma girdim 21 ekim gecesi adet sancısıyla gittiğim lavaboda kan geldiğini görünce acayip bir panik yaşadım. Hemen burada ki arkadaşlara yazdım normal diyen de oldu nişanın gelmiş diyende oldu tabi ben ne nedir asla bilmiyorum büyük bir sokla geldim oturdum yerime😂 bir gün öncesi de doktor kontrolüm vardı çatı muaynesi. Daha önce o muayenenin doğumu tetiklediğini duymuştum gece de hissetim zaten. Neyse eşime 4:44 gibi söyledim gidelim hemen hastaneye dedi bekle telaş yapma dedim geri uyudu. Uyanma işe gitme saatinde tekrar söyleyince afalladı ve hemen hastaneyi arayıp yola çıktık. Fazla uzatmak istemiyorum sıkmak istemiyorum sizi 🙏🏻 Muayne oldum ve doktorum yatısımı yapmamı istedi işlemler başladı. Açıklığım olmadığı için suni sancı takıldı ve gittikçe doz arttırıldı. Altan muayne devam etti sürekli ama ben dayanamayacak duruma gelmiştim bile. Korkmayın herkesin canı kendine benim ki tatlıymış 😂 baktık tık yok ama doktorum normal doğuma takmıstı kafayı 🙆🏼♀️ Dayanamayıp epidural istedik takıldı ve tam 16 saat açılma bekledim en son 8 cm oldu ve iğne yardımıyla doğum başladı🥶 evet çok acı cekiyorsunuz belki o an ama dünyanın en en en en güzel hissiymiş ve ben iyiki o acıları çekip burada bunu yazabiliyorum. O kokuyu aldığım an hersey bitti geçti. Allah herkesin gönlüne göre versin isteyen Herkese nasip etsin bir an önce kavuşun insallah ❤️🙏🏻