18-23 . Hafta arasında yapılıyor. Özele gidiyorum ama kendi doktoeum ayrıntılı için üniversite hastanesine prof. Dr ye yönlendirdi. 220 tl ödedim. 18. Haftamdaydım. Çok erken gelmişsin dedi. Bebeğimin böbreğinde büyüme varmış. Çok üzüldüm. 12 gün sonra kontrole gittiğimizde 3 katı büyümüştü ve sınıra yaklaşmıştı. O günden beri içim içimi yiyiyor. Dün başka perinatoloji doktorundan randevu aldım. Haftaya 23. Haftaya girdiğimde tekrar bakacaklar. Nakit 400 tl istediler