Kızlar önce tarama sonuçlarıyla canımı bolca sıktım sonra ayrıntılıya girince rahatlicam dedim 2 ayrı prof baktı kalbin solunda parlaklık ve su fazlalığı dışında genetik bozukluk yok dedi ama icim rahat mi hayır doğuma 3 ay var 1. Dogumum normaldi ve çok çok zordu o yüzden bunu sezeryan istiyorum ama her kafadan çıkan ses karnimdaki çocuk sağlıklı mi sorularıyla hamilelik sürecimi kendime zehir ettim fetal dna yada sivi aldırma derseniz eşim istemiyo 😑