Arkadaşlar 33+5 oldum bugün dün çok sancım wardı akşam doktora gıttık dpgum sancım çıktı bebişim 2200gr olmuş serum iğne sap herşeyi yaptılar çok şükür durdurdular sancımı ama çok korktum erken Doğum olucak diye benim gibi olan oldumu doğumu kaçıncı haftada yaptınız ? İlk çocuğum sezeryan olduğu icin Buda sezeryan olucak rabbim nasip ederse