Kubilaylin 12 haftliga yaklaştım. Şu ana kadar hiç belirti bile yoktu ama 2 gündür yataktan çıkamıyorum tansiyon normal ama sanki düşük gibi hareket edicek halim yok tuvalete çıkmaktan biktim normal mi 3. Ay da boyle olması 😔
Anne54 Kubilaylin normal tabi canım bende bugün 12.haftamı bitirdim bol bol dinlen yat uzan stres yapma kendine dinlendikçe düzelirsin inşallah 🙂
ecembugra53 Kubilaylin cok normal hamilelik te her hafta farklı olır bazıları son da ortada başta olır değişir yani
Kubilaylin Anne54 o kadar rahat geçti geçti 2 gündür anlatamam mide bulantim ve baş dönmelerimi… Inşallah geçer canım çok sağol 😔
Kubilaylin Attent her yere bakıyorum bu haftadan itibaren artık rahatsınız diyor e benim şimdi başladı ne oluyor dedim bu sefer 😂😂 çok teşekkür ederim 🙏
Attent Kubilaylin 18 haftamdayım hala miğde bulantısı çekiyorum yazılanları bende okudum ama pek alakasi yok bence