29+4 günlük hamileyim bugün biraz yürüyüş yaptım sonra eve geldim haftalık temizliğimi
yaptım cokda ağır iş yapmadım yani bişey kaldırmadım etmedim silip süpürme banyo temizliği ama gel gelelim ilk defa göbek deliğim o kadar acıyo ağrıyoki normalmi acaba yorgunluktanmı olmustur tecrübesi olan yazarsa cok sevinirim 👏🏽