Merhaba arkadaşlar. 39+5 gebeyim ilk bebeğim, günlerdir gelmeyecek sandığım çarşamba gününe suni sancı in tarih aldığım oğlum bugün akşam gelmeye karar vermiş. Saat 5 gibi nişanım geldi ve ara ara suyum sızmaya başladı ara ara sancılar yokluyor adet ağrısı gibi dayanılmayacak birşey değil şimdilik. Doktorumu aradım hemen gel bakalım dedi 1 cm açıklık varmış ama su sızdığı için göndermedi yatış verildi. Nst bağlı yatıyorum su an. İnşallah doğum yapınca da yazmak nasip olur. 🙏🏻