Kizlar 30 haftaligim. 2 gundur bebegim karnimda belli yere toplaniyor. Sertlesiyor. Ben elimle ovusturana kdr oyle. Sisik sekilde kaliyor. Ki bayagi bi sisiklik. Ozellikle sol tarafta toplaniyor. Neden boyle oluyor yasayan var mi. Normal midir ya. Yatakta bile saga sola donemiyorum. Lutfen bilgisi olanlar bilgi verebilir mi. Acile gttim bgn sadece kalp atisina baktilar. Doktor yokmus. Normal midir szce. Normal degilse yrn 45 dk mesafede uzakta hastane var oraya giderim🙄