Arkadaşlar gecen hafta akintiyla kan geldiğini söylemistim geçenlerde de göğsümden süt geldiğini ve agridini anlatan post acmistim reglin tarihime daha 3 gun var ve bugün erken gebelik testi yaptım çok oyu bi şekilde çıktı sonra normal test yaptım 5 liralık olandan onda da hemen çıktı 3 haftalikmis☺😊