Kızlar yüksek bütçeli bir hastaneye gidiyorum şu an gebeliğimin ilk dönemlerindeyim doktorumdan da çok memnunum ama maddi açıdan zorlandığımız için doktorumu bırakıp daha uygun bütçeli bir doktora girmek istiyorum, sizce ne zaman bırakmalıyım ve bunu doktoruma nasıl söyleyebilirim çok çekiniyorum😌