mrvears 19+0 bebeğimin hareketlerini dün çok güzel hissettim bugün öğlene kadar da öyle ama şu an nadir ve az hissediyorum. Sürekli hissetmek mi gerekiyor evham yaptım
gul765 mrvears Bende 19 haftalığım ama bebeğimi bazen hissediyor bazen hissedemiyorum 22 haftada tam hissedersin korkma
mrvears ecembugra53 öyle mi teşekkür ederim dün bu bugün sabah çok hissedince sandım ki her hareketini hissetmem gerekiyor
Nssyclk Ben de ilk 18’de hissetmiştim. Ama sonra birkaç hafta çok düzensiz olmuştu. Bazen hissediyordum bazen emaresi yoktu.😊 24.haftadan sonra düzenli hissetmeye başladım. Siz de biraz sabredin 😊