maggie Merhaba kızlar hemoroid sorunu yaşayan var mı ya ben hiç kabız falan olmadım zorlamadım buna tağmen neden oldu anlamıyorum çok üzgünüm nasıl geçecek bu 😔😔😔😔😔😔
Sevimlianne maggie aynı sorun bendede oldu ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Tam tersine ben ishal oldum kabız olmadım 🤦🏻♀️ Ama şuan hemoroid oldumm yaaa . Neden oldu hiç anlamıyorum 😑
Prensesannesiesma Canım ben de de o sıkıntı var galiba aslın da ne olduğunu tam bilmiyorum. Kalçamın arasında Bi şişlik var meme ucu gibi dışkı yapılacan yere yakın ben de bugün farkettim ishal VS kabızlık yok ben de sadece acıyor biraz ama o kadar sıkıntı olmuyor
Sevimlianne maggie hamilelikte yaşayanan problem arasındaymş . Ağrım falan olmuyor ama meme uçu gibi çıktı ve daha ileri gider mi yada doğumda sıkıntı çıkartır mı hiç bilmiyorum. Bu seferki randevu tarihimde doktorla konşucam 😑