selam kizlar..adetimden kecdi.ama cesaret edib daha test yapmadim.cunki bende zaten adet gecikmeleri oluyor.o yuzden daha bekliyorum.ama bende göğuslerim agriyor.hic bur zaman adete yakin agrimazdi.agrim var bide duneden beri bende cok ama cok acik rengde sarı akıntı var.kokusuz.cok az geliyor.1 2 damla.yapiskan ama kuru gibi yapiskan.dunden biraz sinirlenmisdim.biraz derken cok) ondan sonra bu akinti geldi..sizce bu adetin gelis belirtisimi ya gebelik mi? Yyani gebeler sizde boyle belirti olmusmuydu?