5Elif4 benim ilk dogumumum üstünden 4 sene geçti doktorum ssvd doktoru en başından beri cok destekledi beni su an 35 hastalığım ilk dogumumun epikrizi alındı eski doktorumdan ve dikiş yerine bakıldı normal doguma uygun mu diye bende hic bi problem yok aslında normal için ama doktorum olabilecek risklerden bahsetti bunlar azda olsa yaşanan şeylermis kanama iste rahimde yırtık allah korusun bazen anne bebek ölümü ben polikliniği gittiğim için yoğun bakımlı bir hastane bulmamız gerektiğini söyledi bunlar düşük ama olabilen risklermis bende açıkçası bu riski alamadım