Hedfir3008 Kızlar hamilelik sürecinde coronaya yakalanan varmı? Bebek için risk taşiyormu ? Allah hepimizi korusun ama korkar olduk ya😒😞
Aselinannesiii Hedfir3008 ben geçirdim atlattım 10 gün oluyor biteli bebek için herhangi bir risk söz konusu değil dedi doktorum
Ozdmrkbraa Hedfir3008 26 haftalıkken atlattım şu an 30+2 tim çarşamba günü doktoruma gittim ikiniz de gayet sağlıklısınız dedi
Duygusuz Bende 3 hafta önce hastalandım bebege Bi zararı yokmus fakat kadın dogum Dr una sor mutlaka bana benimki bebek aspirini verdi
Aselinannesiii Masev sağolun teşekkür ederim bende öksürük ishal baş ağrısı burun tıkanıklığı vardı sonradan ağrılarım oldu 19.hafta da geçirdim
annecikk_ Aselinannesiii ya bendede dunden beri bas agrisi burun akintisi halsizlik bogazda gicik bir agri var koronamidir🥺🥺
Zey44 Bu gün tat ve koku alamadığımı fark ettim başka bi belirti yok şüpheye düştüm covit miyim acaba
Aselinannesiii annecikk_ gidip test yaptırın zaten bu şikayetleri söyleyince yapıyorlar hemen ben bir de 7 buçuk aylık kızım var onun için hemen gidip yaptırmıştım ama ona rağmen eşime de kızıma da geçmişti 🥺
Hedfir3008 Gidip test yaptırdim içim rahat olsun diye sordum da bebek için zararı yok dediler doktoruma gittiğimde yine sorucam
Hedfir3008 Birde görümcem hiç bi yere çıktığı yok yani anlamadık nerden bulaştı geçen sadece markete gitti o kadar ordan bulaştı diye düşünüyoru hepimiz tedbirliyiz aslinda hep maske dezenfektan kullaniyoru ama belli olmuyor