Zdgnsym93 Ben de geçenlerde aldım park besik bu markanın. Kullanıp memnun kalan var mı acaba ? Yorumları hep iyiydi. Kumaş ve iskelet kalitesi benim hoşuma gitti açıkçası ama kullanan anneler varsa yorumları önemli benim için 🙈💕