Bsraao bende 2 bebegimi kaybettim kasimin 6sinda ve nisanin 15inde. Çok zor bi durum. Bende suan 8 haftalik hamileyim hamile olduğumu adetime 6 gun kala öğrendim ve hemen kan verip igneye basladim ertesi gun suanlik bi sıkıntım yok rabbim vermesinde inşallah. Ogrenir ogrenmez baslaman gerek rabbim bidaha kimseye yasatmasin inşallah boyle bi aciyi