Ozgsgr Endiselianne20 daha henüz bişey yapmadım😁 sadece eksiklerin çoğu tamamlandı ama daha yıkayıp yerlestirmedim. Birde beşik bakcaz kısmetse iki üç hafta içinde. Acaba hastane cantamizi ne zaman hazirlasak?
Narin Endiselianne20 Çatı ağrısı ve yalancı kasılmalar harici iyiyiz çok şükür. Oğlumun başı bayaa aşağıda o zorluor
Endiselianne20 Ozgsgr erkenden hazirlansa cok iyi olur aslında çünkü ne zaman nolcagi belli olmuyor 🤦♀️
Sevde13_ Benimde bugün regl sanısına benzer sancılarım başladı. Sizde yaşıyor musunuz kızlar yarın kontrolüm var ama korkmaya başladım.
Myminik Kasılmalar oluyomu kizlar? Bende bazi gunler cok fazla, bazen gunde 2-3 kere oluyo. Doktorda magnezyum kullan diyo baska bisey yok(
Sevde13_ Myminik bende aynı şekilde kasılma ve sanci cekiyorum. Bana da magnezyum dedi birde kontrole çağırdı yarın