26_26_26ggg Kızlar 34+3 deyim dün gece itibariyle resmen iki bacağımın kemikleri ayrılacak gibi bi sızı ağrı oluştu dedim heralde doğuracam bugünde aynı şey kemiklerim ağrıyor resmen varmı BÖyle olan :(
ecembugra53 26_26_26ggg canım vücudun sana Doğum yakın olduğu için vücudu kendini alıştırıyor canm korkma cok normal bemde ki sancı senfe olsa koşa koşa doktura giderdim halen evdeyim son 5 günüm kaldı 😂😂 evde sancıyı çekip öyle gidşcrm
26_26_26ggg ecembugra53 aayy canım Allah yardımcın olsun inşalalh doğurunca yaz bana az kalmış çok heyecanlı😀 bende çok heyecanlıyım vala bi doğursam başka birşey istemiyorum demek vücut kendini hazırlıyor tabi daha önce yaşamadığım için acaba noluyor diyor insan😀
ecembugra53 26_26_26ggg Saol canım Allah razı olsun senden Doğum yaptım mı kesinlikle paylasıcam canım ❤️😊 inş doğururum evde sancılarımı cekiyorum bakalım ne olıcak 🥰😊😂