Merhaba kızlar. İki gün önce gayet aktifti oğlum hatta gece hiç durmuyordu dün sağlık ocağına da gittim kalp atışına da bakıldı gayet iyiydi ama dün akşamdan bu yana daha az vuruyor hissediyorum hararetlerini ama Önceki günlere nazaran daha az uzanınca bile hemen başlardı şimdi pıt yapıp duruyor yada yapmıyor 🥺 normal mi bu durum yaa endişe etmelimiyim 🥺