gulerari98 canım bende doğum yptım ilk gebelikte sezaryen ile, hasteneden eve gectim iki gün geçti sırtımda migdemde ağrılar oluştu özel hastane açile gittim mideni üşütmüşsün dediler ama bi daha ağrın olursa mide safra kesesine filan baktır dediler beni yolladılar sonra ertesi gün yine aynı acılar bu sefar devlet hastensine gittm safra kesemde taşlar varmış milimetrik , ben kac tane devlet hastanesine gittim hep sıra yoktu hergün nerdeyse bi sene kadar o acıları cektim allah kımsenin başına vermesin, sonra ameliyat oldum tabiki iyikide olmuşum