_bebek_annesi Merhabalar 7 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüne gittik kesenin içinde bebeği göremedik bütün değerler normal olmasına rağmen doktor alttan muayene etti kalp atışını duyduk bebeği o zaman gördük daha sonra bebeğin küçük ve 1 hafta geriden geldiğini söyledi.Benim ilk hamileliğim o yüzden çok endişeliyim bu durumu yaşayan varmı neden bu şekilde olur biraz bilgi verebilirmisiniz?
Gzlgzl _bebek_annesi geç döllenme olmustur korkma canım bazen bebekler hızlı gelişip öne bile geçiyor ileri zamanlarında
Karadeniz61 _bebek_annesi bende ufak tefek biriyim bebeğim 2 hafta geriden geldi ama bunun tipimle ilgisi yoktu ☺️ Geç döllenmeden dolayı bebek kesede hemen gözükmedi sonrasında da doktorum son adet tarihimi bebeğin gelişimine göre değiştirdi
Fatmanurkor94 _bebek_annesi 2 haftaya kadar normal sayılıyor 20 li haftalarda yada oncesınde normale dönüyor benm 2 hafta geri deydı hep 18 den sonra düzeldi bı sorun cıkmadı şükür
ezomom Benimde 7.hafta da 1 hafta geriden geliyordu üzülmüştüm, hemşireler de üzülme zamanla ileri geçer demişlerdi şuan 4 gün önden gidiyor. O nedenle üzülmeyin bebek büyüdükçe yakalıyor hatta öne geçiyor İnşAllah ☺️