6+3 haftalık gebeyim bir haftadır mide bulantısından ne kahvaltı ne akşam yemeği yiyebiliyorum dün devlet hastanesinde serum taktılar kusmamak için kendimi zor tutuyorum bugün sağlık ocağına gittim hemşire prilam dr 10 mg verdi günde bir kere kullan dedi kullanan var mı aranızda???