DeryaMirac Deletedmom382 aynen bende öyleyim 😖😖 hatta bugün, yine aşırı yanıyor doktor ilaç verdi oda fayda etmiyor. Ilık süt içiyorum bazen hafifletiyor ama gerçekten baharatlı ve acı kesinlikle yememek lazım
Seva_sevaaaa Deletedmom382 başlalarda bulantınız oldumu? Bu ondan dahamı kötü bende çok merak ediyorum daha bende başlamadı 🥰
Busraticer Yaklasık 10 dıkıkadır bende de var hareket edemıyorum resmen ılk defa, oluyor karbonat fılan ıcerdım gebe olmadan once sımdı ıcılse bi sıkıntısı olur mu yasayanlardan tecrubelerını almak ıcın burda, beklıyorum bende Bu arada 11+4 haftalıgız
MehZey Deletedmom382 baharatsiz sade mercimek çorbasında bile yanar mı insan yanıyorum 🤷🏻♀️ korkudan baharatlı yemek yemiyorum soğuk su içiyorum içerken bı serinliyor su bitti mi aynı his 😬
Deletedmom382 MehZey ay benimde cok aci istiyor canim 😢 dun bi guzel urfa acisi yedim cok guzeldi ama cokta guzel yandim 😢
Deletedmom382 DeryaMirac sut mut kesmiyo anacim yok yok ama bal denedim simdi bir iki cay kasigi bastirdi gibi aksam yatmaya yakin yicem sizde bi deneyin isterseniz
Deletedmom382 Mom046 bal iyi geliyormus nette okudum simdi digerlerini denedim ama nafile kesmedi. Bal biraz iyi geldi gibi bir cay kasigi attim biraz bastirdi sanki sizde bi deneyin isterseniz
Deletedmom382 Seva_sevaaaa evet mide bulantim oldu baslarda ama oyle aman aman yemek yedirmeyecek kadar degildi gece aciktigim icin gunduzde kahvaltimi gec yaparsam yani aclik suremi uzatirsam ancak o Zamanlar yogun yasiyordum ama bu mide yanmasi bulantidan daha kotuuu 🥴 imanim gevredi iki gecedir yemin edrim 😢 kiz bide yatinca bastiriyo 🤦🏻♀️ Allahim ne uyku ne bisi yok 🤦🏻♀️
Seva_sevaaaa Deletedmom382 ben bulantıyı hastanede yatıcak derecede geçirdiğim için o yüzden merak ettim acaba dahamı beter dayanılmıycak kadar, anlaşılan hamilelik böyle birşey çok zor allah bizlere sabır versin 🙏🙏🙏
DeryaMirac Deletedmom382 bal mı hiç aklıma gelmezdi tatlı yiyince daha çok yanıyor aslında ama denicem şuan yine midem den dolayı uyandım uyuyamıyorum 😩😩
Deletedmom382 Seva_sevaaaa Allah yardimciniz olsun. Evet hamilelik noyle bir sey cok tuhaf degil mi aslinda annelik bebegin rahmimize dustugu andan itibaren zorluklarla basliyor 😊 olsun saglikli sihhatli sag salim hayirlarla berketlerle nurlariyla gelsinler evlerimize insallah neseleriyle doldursunlar evlerimizi insallah 😇😇