Melike_16 az hissediyorsan tatlı tuzlu birşeyler atıştırıp sırt üstü uzanıp bekleyebilirsin, sola dönerek uzan daha sonra ama iyice gevşe rahatla. Sen dinlenirken hareket eder genellikle. Bir de ilk gebelikte hissetmek daha az oluyor anladığım kadarıyla. Hiç hissetmiyorum asla kıpırdamıyor diyorsan doktora gitmelisin ama