Nurckr Selam kızlar. Hamilelikten olsa gerek yüzümdeki tüyler dahada çoğaldı. Doğuma çok az kaldı. Aldırmak istiyorum. Kimisi çok çıkar diyor kimiside almazsan diğer tüylerde uyanır diyor. Yaptıranlar var mı aranızda sizce ne yapmalıyım çok kararsızım.
Sevilayyy Nurckr ben aldırıyorum canım cünkü yüzdekiler gerçekten cok sinir bozucu oluyo , öyle çoğalma gibi bi durumda olmadı
Cakil01 Nurckr Ben uzun zamandır aldırıyorum, bi sıkıntı olmadı. Hatta lazerle çoğaldı ağda ile azaldı🤦🏼
Esradml Nurckr bende kuaförde bazende evde kendim alıyorm pudralı ağdayla . Ama cildim çok hassas olduğu için baya döküyor mecbur alıyorum.. Çünkü yüzde çok sinir bozucu oluyor. bu arada lazer yüzünden çoğaldı keşke vaktinde yüzüme lazer vurdurmasaydım😏
Fatmafatma Nurckr ben evde agda bantlariyla aliyorum yuz icin agda banti varya onla bi çoğalma da olmadi hamile dilkende hep alıyordum
Eroluntombisi Nurckr hayir canım aynı ama hep aynı yere aldiriyorum herkese guvenilmiyir önemli olan ağdanın kaliteli ve pudrali ağda olması
Esradml Eroluntombisi Yüzüme lazer yaramadı canım . Ama vucüduma iyi gelmişti tabi devam ettirmediğim için tekrar çıktı. Çünkü lazerin bebeğe zararlı olduğunu düşündüm korktum devam ettirmedim..
Aliasaff Nurckr aldırma benimde çıktı Kocam gibi sakallarım oldu sonra döküldü eğer alırsan kıl köklerini beslersin makyajla kapatıyodum