Kbrklnc Kızlar yumurtlama gunlerını kacıncı gune kadar görmezsek sıkıntı ve gormedıgımız zaman bir sorun varmıdir
elifsahinn Kbrklnc canım 1 ay görmemen normal bi durum. ancak üstüste 2 ay yumurtlama görmezsen muayene olman gerek.
elifsahinn Kbrklnc Canımm benimm hiç sıkıntı etme kendine regle 1 gün kala gören bile var. at kafandan rahat ol görürsün inşallah. tabi bunları sana diyen ben de atabilsem kafamdan keşke :))
Kbrklnc Deletedmom360 inşallah görürsün canım ben 4 5 ay once gıttım hormanların ıyı bır sıkıntı yok ekstra bır ılac yazmama bıle gerek yok dedı gebelık ıcın bazen adet gecıkmelerımde oluyo oncesınde hıc gecıkmezdı acaba bır sorun varmı dıye dusunuyorum
Deletedmom360 Kbrklnc benimde hormonlarımda bi sıkıntı yok ama hep yaşıyorum gecikme bakalım ne zaman görücem yumurtlama 😰
Happybsrn Kbrklnc ha ha keşke öyle atabilsek kafamızdan😀😀 zamanı var elbet o zaman gelene kadar da bi düşüp bi kalkıyorsun 🤗
Kbrklnc Deletedmom360 Rabbim en kısa zamanda inşallah kucağına hayırlı bir evlat nasip eder umudunu kaybetme canım 😘