Slm arkadaşlar benım adetim gecen ayın 21de olmuştum ben bu ay adetime 2gun varken test yaptım bişey çıkmadı adetım 3gub gectı dün tekrar yaptım yıne çıkmadı ama 4gundur adet gıbı degıl pis çamurumsu leke geliyor ama adet degıl ara ara gelıyo neden acaba bir bilginiz varmi hamile olma olasılığı varmıdır kı acabaa🤔🤔🤔