yesim-1 Kızlar bu ayın 16 sında yumurtlama günü İle tek ilişki yaşadım. Şu 2 gündür kaşıklarım ağrıyor hamilelik belirtisi midir test yapsam çıkar mı adetime de 4 gün felan var
misraerol yesim-1 cok erken daha 13- 14 gun gecmesi lazım yumurtlamının uzerinden idrarda pozitif gormek icin 10 gun gectiginde kana baktırabilirsin
Nuray23 yesim-1 normalde adete 4 gun kala cikar ama sizin yumurtlama gununuzun uzerinden daha cok gecmemis. Yani cikmayabilir. En dogrusu adet tarihini beklemeniz. Adet olmazsaniz da yine bikacgun bekleyin net bi sekilde ogrenirsiniz insallah.