Edu-35 ya hayırlısı olsun saglıklı olsunlar da 😌🙏 önemli olan o ama insan da bir merak ediyor tabi ilk gebeliğim de ben 6 aya kadar erkek bebek gördüm onda da karıştırdılar farklı doktorlar bize baya farklı bir deneyim oldu 2 de tedbirlyz doktorumuza emin olmadan söylemeyin dedik 😄