merhaba tup bebek tedavisi gormeye başlamıştım. Adetin 2. günü gittim 10 gun yumurta olgunlastirici igne kullandim. Sonrasinda 5 gun once yumurtam toplandi. Toplamda 26 tane yumurtam toplandi. Doktorum yumurta toplandigi gun degerlerin iyi aslinda taze transferde yapabiliriz deyip yanindaki kisiyle konustu bende dogruusnu siz bilirsiniz nasil derseniz oyle olsun dedim. Neyse ciktik bize ilaclar yazdi transfer olucakmisim gibi. Rahmi hazirlamak amacli. Ben bunlari kullanmaya basladim ama cok fazla agrim oldu 3.gün ilaclari kestik transfer bi daha ki aya kalacak cok yumurtan toplandigi icin dedi. Sanki o gun belli olmus gibi. Neyse su anda tekrar o ilaclari birakip 2 ay rahmi dinlendiricekmişiz ama çok fazla agrim oluyor duramıyorum karnimin alti cok kötü göğüslerim ağrıyor ve idrarimi yapamiyorum karnım taş gibi oluyor. Benimle ayni durumu yaşayan var mi adet olunca geciyor toplamadan kac gun sonra adet oldunuz