minigim2805 ben kullanıyorum ara sıra canım. Bir zararini görmedim. 17. Haftamda aşırı dis ağrısıyla doktora gitmiştim oda işlem yapamam gebesin demişti ve karanfil yağı önermişti. Pamuğu basıyorum üç dört saniye isiriyorum ve anında kesiyor. Geçmiş olsun inşallah ise yarar