yaztatili Doğuma az bir zaman kaldı inşallah. Ama ayaklarım o kadar şiş ki hiçbir ayakkabımın, sandaletimin içine sığmıyorlar. Bana ne almamı önerirsiniz? Önümüz kış olduğu için crocsla falan olmayacak bu iş 🤷🏻♀️
Essaismail yaztatili aynı durum bende yaşıyorum canım 37 numara giyerken şimdi ayaklarım 40 numara oldu lcw dan uygun fiyatli 40 numara ayakkabı aldim çok rahat ediyorum doğumuma 1 ay var hastaneye git gel terlikle olmuyor babet tarzı ayakkabı aldim 😃😁
Myssr yaztatili ben esiminkiji giycm son aylar 😂 39-40 giyiyorum normalde subatta giremem ayakkabiya eee kis esimin ayakkabi olur herlde 42 giyiyor 🙊🙊😅
Sekersizkola Essaismail decathlon dan yürüyüş ayakkabısı aldım ben, aşırı rahat, normalde 38 giyerim ama 40 aldım 😂
Essaismail Sekersizkola havalar soğudu yapacak birşey yok ayaklar 3 numara birden büyüdü 😁😁😁 1 ay idare edecez