Merhaba bence böyle şeylerle kendinizi korkutmamalısınız. Beni ilk doğumum da korkuttu lar çatı muayenesinden.hem muayenm hem doğumum çok tramva lı geçti. Halbuki hiç bişey yok elbette bi rahatsızlık oluyor ama bu kesinlikle sizi korkutmamalı. Doğum mucizevi bi olay kendinizi tamamen akışına bırakın doğumun. Okuyun nefes teknikleri ıkınma pozisyonlara hatta imkan varsa yardım alın bi Doula (doğum koçu) dan online yada yüz yüze. Kendinizi tamamen boğulma hazırlayın olumsuzlukları çıkarın aklınızdan. 💕