Merhaba sevgili anneler 🌸 Bir konuda bilgilerinize ihtiyacım var. Abimin eşi, çocuğu olmuyormuş. Doğurganlığı yok denilmiş sanırım tıbbi detayını bilemiyorum. Çevresinde böyle olup tüp bebek veyahut doğal yöntemlerle hamile kalan, şu doktor çok iyi diyebileceğiniz bir durum var mı? Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🏻