Ysmandriuta Kızlar bu süreçte hamile kalanlar nasıl bi süreçten geçtiniz kaç yumurtanız oluştu hamilelik belirtileri nelerdi ??
Ttugceeli Ysmandriuta femarayı kullandığım ilk ay hamile kaldım ama kimyasal oluştu. Pes etmedim devam ettim 5. Sefer kullanmamda tekrar hamile kaldım şuan 20 haftalığım 🧿🥰
Merrvvee Ysmandriuta ovitrella kullandım iki yumurta vardı büyük olanı 13 mm di çatlatma iğnesinden sonra gebelik oldu ilk denemede şuan 9 haftalığız 🌼
Ttugceeli Ysmandriuta amin inşallah teşekkür ederim darısı tüm bekleyenlere🤲 İlk başta tek yumurta olmuştu sonraları 2 tane oluştu daha da fazla olmamıştı